Havfruens hule af Carl Quist Møller

26. oktober 2024
Kl. 13:00 - 14:00
Foyer, Strandingsmuseet

Kender du eller dine børn Jungledyret Hugo? Og ser I somme tider Ramasjang?

Så kender I nok også tegneren, Carl Quist-Møller.

Den 26. oktober 2024 besøger han Thorsminde, og Strandingsmuseum St. George inviterer alle børn og barnlige sjæle til en fantastisk dag i kreativitetens og havets tegn.

Fra kl. 13-14 kan børn og voksne få en ganske særlig oplevelse, når multikunstneren Carl Quist-Møller, sammen med den anerkendte jazzbassist Morten Ramsbøl og saxofonist Thomas Agergaard, fører publikum ind i deres fantasifulde og musikalske univers. Her tager de børn og voksne med på en fascinerende rejse under havets overflade.

Dagen byder på en magisk tegneoptræden med Carl Quist-Møller, hvor han tegner og skaber liv på lærredet, mens han akkompagneres af livlige musikalske improvisationer, der bringer stemningen af havets dybder til live.

En dag med kunst, hav og eventyr
Tegnekoncerten er en unik mulighed for at opleve tre kunstnere, der på hver deres måde forbinder sig til havet og bringer denne fascination til live gennem musik og tegning. Uanset om du er barn eller voksen, er alle sikret en oplevelse fyldt med magi, kreativitet og havets mystik.

Vi tager forbehold for fejl, ændringer eller aflysninger.

Trioen - Så til søs

Køb billet