Forfatter K.T. Bang, Jernkysset 2024, Brændpunkt

17.10.2024
Kl. 13:00 - 15:00
Foyeren, Strandingsmuseet

Dramatisk roman som foregår i Thorsminde

Kom og mød K.T. Bang, forfatteren bag debutromanen “Jernkysset”, på Strandingsmuseum St. George i Thorsminde den 17. oktober kl. 13:00-15:00.

K.T. Bangs roman er inspireret af Thorsminde og de mange dramatiske skibsforlis, som området er kendt for.

I “Jernkysset” blandes fiktion og virkelighed i en fortælling fyldt med stormfulde familiedramaer og vestjysk historie, hvor menneskets mørkere sider kommer i spil.

Som antropolog har K.T. Bang en særlig evne til at udforske det, vi sjældent taler om – ondskabens potentiale i os selv, og det berører hun i sin debutroman.

• Tid og sted: 17. oktober 2024, kl. 13-15 på Strandingsmuseum St. George.
  • Mød forfatteren og køb dit eget signerede eksemplar med hjem.
  • Det foregår i foyeren og er gratis.
  • Hvis du også vil besøge udstillingerne, kræver det billet.

Gå ikke glip af en spændende eftermiddag med litteratur, lokalhistorie og refleksioner over menneskets mørke sider i den barske, vestjyske natur.

Køb billet